Veel Gestelde Vragen

Benieuwd naar de antwoorden op veel gestelde vragen over website lease, webshop lease en online marketing? Heldere antwoorden.

Kan ik mijn website of webshop zelf beheren?

Ja! We bouwen je website of webshop in een content management systeem (CMS). We doen dat standaard in WordPress, met de WooCommerce-plugin voor webshops. In dit systeem kun je eenvoudig content toevoegen en aanpassen, nieuwsberichten schrijven en bijvoorbeeld foto’s plaatsen. Heb je vragen over het CMS? Wij staan voor je klaar.

Onderhouden jullie mijn site?

Ja, wij zorgen voor het onderhoud van de systemen. We verzorgen (veiligheids)updates, back-ups en dergelijke zaken. We voeren het onderhoud gratis voor je uit, je betaalt immers een vaste lage all-in prijs per maand. De inhoud van de website kun je gemakkelijk zelf onderhouden via het WordPress CMS.

Hoe snel reageren jullie op mijn vragen?

Wij reageren standaard binnen 24 uur op je vragen, al proberen we je vragen binnen 4 uur te beantwoorden. Eenmaal klant? Je ontvangt een storingsnummer waarop we 24/7 bereikbaar zijn.

Hoe kan ik betalen?

Je ontvangt maandelijks een factuur die je via iDeal, Automatische Incasso, overschrijving of Paypal kunt betalen.

Is de website van mij?

Wij voeren het beheer voor de website, de content (teksten, foto’s, etc.) en domeinnaam zijn natuurlijk wel van jou. Zodra je een jaar klant bent is ook de website officieel van jou. Wil je eerder eigenaar worden van de website? Je betaalt de resterende maanden van de overeenkomst dan in één keer af.

Hoe lang duurt een overeenkomst?

Een overeenkomst voor website lease of webshop lease duurt standaard twaalf maanden, daarna kun je maandelijks opzeggen. Online marketing diensten kennen een looptijd van minimaal 1 – 3 maanden, afhankelijk van het product dat je afneemt.

Kan ik jullie inschakelen voor grote aanpassingen achteraf?

Ja, je kunt tot 30 dagen na oplevering gratis wijzigingen aanvragen. Na die periode kunnen we kleine wijzigingen vaak nog gratis voor je doorvoeren, voor grotere wijzigingen die meer tijd kosten berekenen we een scherp uurtarief.

Heb ik een vast contactpersoon?

Ja, je hebt standaard één vaste contactpersoon. Is je vaste contactpersoon onverhoopt niet beschikbaar, ziek of vrij? Je contactpersoon zal je voorstellen aan een collega, zodat je de support ontvangt die je wenst.

Hoe kan ik betalen?

Je ontvangt maandelijks een factuur die je via iDeal, automatische incasso, een bankoverschrijving of Paypal kunt voldoen. Je kunt zelf bepalen hoe je wenst te betalen.

Staat jouw antwoord er niet bij?

Begin te typen en druk op Enter om te zoeken